Måluppfölning 1 av 4

I januari bestämde jag mig för att sätta upp ett antal personliga mål för 2012. Här kommer en lite uppföljning om hur det går.
  • Göra mig själv lycklig
Ett något defust mål men jag mår väldigt bra just nu. 
  • Springa tjejmilen på under 55 minuter
Målet kan endast uppnås i september men jag har iaf kommit igång lite lätt med träningen, Behöver ökas på med det om målet ska kunna uppnås
  • Gå två hundkurser med Lejba
Går privat för konsultation just nu, borde styra upp en kurs i vår eller i höst. 
  • Se till så att UNF:s projekt Ett bra uteliv får en hejdundrandes start
24 deltagare på vår utelivshelg måste nog räknas som en bra start. 
  • Åka på en stadsweekend, till Island och valfri solig ort
Island är bokat och solig ort i höst lär det bli men den där stadsweekend-resan känns längre bort. 
  • Se de tre sista Star Wars-filmerna
Inte påbörjat
  • Stå för ett gott ledarskap i UNF
Svårmätt men jag känner mig uppskattad och jobbar aktivit på att individanpassa mitt ledarskap beroende på vad som behövs. 
  • Ge mig själv mango, avokado och mörk choklad när jag vill
Det här målet är nog det jag är bäst på att fullfölja. 
  • Få en kandidatexamen i genusvetenskap
Done! Eller jag har tagit alla poäng, ska bara begära ut examen. 
  • Fortsätta källsortera och återgå till att köpa mer ekologiskt
Done!
  • Få tre ansiktsbehandlingar
Ligger efter, ska ge mig den första i april på body shop när jag åker hemhem
  • Kontakta och träffa åtta inspirerande och starka kvinnor över en bit mat
Först ut var Åsa Hagelstedt och nr två Kristina Ljungros. Ligger alltså i fas men har inga nya inbokade. 
  • Fräscha upp min lägenhet med enkla billiga förändringar
Toaletten är avklarad och köket har fått nya handtag på skåpluckorna. 
  • Vara en god vän, flickvän och medmänniska
Får inga indikationer på att det inte skulle vara så. Ger fortfarande 1 % av min inkomst till UNF:s globala arbete och ingen vän har sagt upp bekantsskapen med mig än. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så vi ska träffas över en bit mat, trevligt! :D (tänkte eftersom att jag är stark och inspirerande). ;) Eller var det inte mig du pratade om? ;) Annars så är du alltid Välkommen att bjuda mig på mat :)

2012-04-06 @ 10:56:59
Postat av: Anonym

Äsch. Glömde skriva att det var jag! Om du inte kunde räkna ut att det var din gamla vän Kicki förstås? ;)

2012-04-06 @ 10:58:31
Postat av: Linda Engström

Klart vi ska ses!

2012-04-06 @ 19:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback