Ettbrautelivhelg + DN

Vår Ettbrautelivhelg blev fantastisk. 24 taggade deltagare, en väl förberett upplägg med spännande innehåll och Tollare som levererar bra mat, lokaler och boende.
För någon vecka sedan kände jag mig omotiverad men jag visste att om bara den här helgen kom så skulle peppen vara tillbaka. Så sant. Jag är dyngtrött efter att ha varit igång länge men ändå så himla glad över att vi med stor säkerhet har skapat 9 drogpolitiska grupper!
Igår testade vi det alkoholfria utbudet på krogar i Stockholm och sen gick vi på på Klubb sobeer. Det resulterade i denna artikel i DN. Vi testade 14 ställen och på 8 av dem testade vi åldersgränserna. 6 sålde alkohol till minderåriga. Det är uppenbart att de som fått förtroende att servera alkohol inte förvaltar det väl alla gånger.
Louise, 17 år, har precis fått beställa ett glas rött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback