Mediacredd

Aldrig annars får jag så mycket credd som när jag gör mediaframträdande. Blir verkligen glad av alla peppade medlemmar och en och annan mer eller mindre okänd person som hör av sig. Mamma sägs fälla en tår av stolthet.
Här är två mail jag fått:

Hej Linda.

Såg dig på kvällsöppet i går och blev imponerad över ditt framträdande, bra argument som gick hem.

Hälsningar Sven-Erik Alfredsson, förbundssekreterare för UNF i mitten av 70 talet

.

Hej! Kanonbra på Kvällsöppet i kväll. Du är vass, klar och säker, tycker jag. Fortsätt så och låt inga gubbjävlar trycka ner dig och göra dig foglig och "politisk korrekt" så att du ska passa in i någon mall. Mvh. Benny Haag

 



Kommentarer
Postat av: Pappa

Inte bara pappa tycker du är bäst...

2012-03-28 @ 15:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback