366 dagar senare

För 366 dagar sedan började jag och Patrik prata med varandra på match.com. Det har hänt så mycket det här året och match som jag la ganska mycket tid på gav reslutat. Jag gjorde en matchbok som jag tror kommer vara rolig att visa för barnbarnen :)
Jag hittade Patrik eller Krokodilen och under året har vi båda gått från att vara nyseparerade till att dejta och vara övertygade om att det aldrig kommer kunna bli vi till att Patrik var redo för att ta steget vidare medan jag inte var det alls. Några månader senare kunde jag inte förneka oss längre och vips så såg jag oss som officiella.
Så här skrev jag på linda.dusten.se 31 mars.
Krokodilen - en kille som inledde sin press med att säga att han nyss separerat. Perfekt tänkte jag och vi började chatta. Sen dess har vi chattat typ varje kväll och förra veckan gjorde jag det alla säger att man inte ska. Jag bjöd hem han på lite käk, skippade stegen ses på offentlig plats. Tänkte att jag har ju både kombo och vakthund hemma och att jag inte haft några ungdomsfyllor i mitt liv så jag ligger på plus på antal risker jag utsatt mig för. Sagt och gjort vi sågs och det var hemskt trevligt. Vi satt i soffan och snicksnackade länge och jag fick pussas. Wohey  Vi sågs i förrgår igen och ska ses på söndag. Den här gången känns det spännande på riktigt och inte som nån övning. Kravlöst är ordet och jag gillar det.

Patrik, du är helt magiskt bra. Jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback