Året 2011

2011 började med att kraschat förhållande och en total panikkänsla över hur livet skulle se ut framöver.
I januari gladde jag mig över att ha en gosig och fantastisk hund och gick långa promenader på isen i vintersolen.
Några hemvistelser under våren, bland annat en i februari gjorde susen. Härliga Lovis gav energi med sin personlighet.
Jag köpte en fantastisk röd trenchcoat och har älskade den sen dess.
I mars flyttade Lina in och kladdkaka och soffhäng räddade många kvällar från ensamhet. Jag fördrev min tid på match.com och började snacka med en krokodil.
FS spelade curling och vi tänkte mest bara på kongressarrangemang och kongresshandlingar.
I april åkte familjen till fjällen och Lejben fick springa i backen med linan. En puss fick jag oxå!
Jag, Sandra, Tickan och Lejba gick regelbundna promenader i skogen och tränade dem på en åker, ett mycket bra utbyte har vi haft.
Distriktsstyrelsesamling och FS-möte gjorde att maj mest bestod av UNF:ande. Träffade några coolingar...
...och njöt i solen med sköna Karin.
.
Öland hägrade i juni. En roadtrip, ett mysigt hus, Lejba, glass och Patrik. Vad mer hade jag kunnat önska?
Det blev dags för kongress och därifrån har jag inga bilder. Det var party och politik dygnet runt i en vecka. Underbara och älskade organisation och dess medlemar. Det bar av till Almedalen i början av juli
Jag och Ellinor nöjt av en vacker solnedgång och snackade mingelteknik, killar, feminism och politik.
Jag hade sommarlov och åkte hemhem. Jag och Tove red någon av de sista ridturerna på en åker med våra två fina pållar. Lady och Aggis över stock och sten.
Mamma, Pappa, Tim, Lejba och jag paddlade i sävarån och grillade och spelad kort med ljus natt.
Det blev augusti och två av världens snyggaste ordföringar gick tillsammans med en androgyn hund i Prideparaden.
Septembers början kom och jag sprang tjejmilen på en betydligt bättre tid än väntat. Mersmak!
Patrik flyttade in till min och Lejbas stora lycka.
Hösten var lång och fin och trots plugg på heltid samt UNF på full fart tog jag mig tid att gå mina promenader med min älskade (ibland dryga) hund i oktober.
Efter klarad tenta bar det av till Cypern. Sol, bad och vila, så himla värt och fantastiskt.
November kom och FS snapsade alkoholfritt och hade budgetmöte i Jönköping.
Några dagar under hösten har jag hängt med Lina och de här två solskensgrabbarna. De sägs att de sover dåligt men när jag är med ler de mest.
Ingen vinter så långt ögat kunde se men en Brysselresa blev av i december.
Tove, Coffe, Patrik och jag gick på idolfinalen och nöjt av rysningar och bra underhållning.
Förra ett år sedan skrev jag att jag hade en magkänsla som sa att 2011 skulle bli bra, trots allt. Och visst blev det bra! Inte alls som jag hade tänkt det men ändå väldigt bra. Fantastiska vänner och familj, en gosig hund, tusen saker att engagera sig i och en Patrik som dyk upp som en lite krokodilängel.
Magkänslan är stark den här gången oxå. 2012 kommer bli grymt!

Kommentarer
Postat av: BJ

Det var du verkligen värd! Och jag är helt säker

på att 2012 blir ännu bättre <3



Kram

/BJ



Ps. Steg sju är visst avklarat - sedan länge ;-) DS.

2012-01-02 @ 11:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback