Klubb Sobeer

Jag och Karin hade bestämt att vi skulle gå på Klubb Sobeer och bestämde oss för att fest var kvällens ledord.
Först lagade vi najsig veganmat och drack fin-must till det i fin-glasen jag aldrig använder.
Sen gjorde vi efterrätt i fin-glasen och såg på rapport att Göran Hägglund blivit omvald

När vi klädde på oss insåg vi att vi matchade varandra fantastiskt bra. Så snygga!
Vi dansade till halv två, sen skulle vi gå hem men då kom Bailando så då dansade vi i ytterkläder en stund och sen traskade vi hem. Massa kul folk var där, lokalen var fräsch och drinkarna fantastiska. Ginger Beer rev till i halsen och Hallonmojiton var felfri! Två killar i röda skjortor hade hört talas om Klubb Sobeer via DN och var hemskt fascinerade av hela ställen (och att jag var nykterist såklart). DJ:n spelade What is love och vi körde Limbo. Vad mer kan jag önska mig?
Tack Klubb Sobeergänget för att ni är så grymma och ger oss ett nyktert ställe att dansa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback