Fixa lägenhet

Jag har varit i Uppsala hela helgen och hjälpt Patrik och Jimmy med sin nya lägenhet.  Maskerat och målat (svart färg är så sjukt mycker mer tacksamt att måla med än vitt), varit på ikea och handlat ditt och datt. Jag köpte såklart både värmeljus och blockljus. Vi har ätit kycklig och potatissallad med engångsartiklar i väntan på tallrikar och bestick och ramat in en Super Marioaffisch.
Jag kommer trivas i Uppsala. Det tar bara 90 min dörr till dörr,  bara en halvtimme längre än vad det tar till Täby. Jag är en jävel på att åka tåg så det ska nog gå bra. Ser fram emot att få kombo och snacka relationer med tända ljus över nyttig mat och onyttig efterrätt. Om en vecka flyttar Linnea in, det blir kanon.
Men. Det känns jättetråkigt att inte få bo med Patrik så är det bara. Det är tomt och Lejba har sökt efter Patrik och inte haft nåt lugn i kroppen på hela dagen. Själv har jag städat badrummet genomgående och och fixat med mera röda detaljer. Bilder kommer när det nya duschdrapperiet kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback