En av det svåra sakerna med att bestämma över sig själv

Ibland, dock väldigt sällan, önskar jag att jag kunde gå till en chef och säga, ge mig mer att göra. Just nu har jag väldigt få konkreta saker som måste göras inom UNF. Många saker är abstrakta eller otydliga, tex:
- Gör Ett bra uteliv aktuellt, relevant och framgångsrikt
- Se till att UNF syns i media
- Utveckla UNF så vi blir fräschare och vassare
Jag kan inte säga att det inte finns saker att göra, världen är ju inte precis nykter, men jag vet inte var jag ska börja. Då vore det enkelt att fråga sin chef. På ett sätt har jag ingen chef, på ett annat sätt har jag dryga 7000 chefer.
I 99 av 100 lägen är det guld värt att få vara så fri och själv bestämma vad jag tror är bäst för UNF utifrån vad jag är bra på och vad jag tycker är roligt. Men det kräver kreativitet, motivation och energi, vilket i dagsläget saknas lite. Då är det lättare att bara ha en att-göra-lista med saker att beta av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback