Sociala februari

Jag har just insett att februari månad nog kommer bli en av mina mest socila månader, om sociala innebär umgås med vänner. I helgen har jag firat min födelsedag med Fia, Robert och Jonas L, åkt långfärdsskridskor med föregående folk + Martin, gått långprommis på Djurgården + bakat muffins med Lisa och Dennis.
Jag har hunnit käka med Jonas B, fikat med Ellinor, lunchat med Ulrica och kvällshängt med Patrik. Framöver väntar födelsedagsfirande av Rickie med Sara och Gui, klassåterträff från åk 9 i Umeå och brunch med Jossan och Emma.
Det är en bra uppladdning inför nästa månad då 4 av 5 helger är UNF-bokade.

Kommentarer
Postat av: Elin

Och glöm inte kvällen på BS!

2012-02-12 @ 19:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback