Hälsodag

Har haft nån form av hälsodag idag. Sov länge, klädde på mig för att ta en springtur med Lejba, insåg att jag hostat i fyra veckor och att det kanske inte är så smart att träna. Men hostan verkar ju infinna sig oavsett vad jag gör så jag sket i det och sprang 4 km på isen. Lejben var med så klart.
Duschade och Sandra kom förbi. Ingefärste med citron och honung. Snackade relationer, drog på varsin ansiktsmask, tände ljus och lyssnade på Enya
Inte vackra, vi ser faktiskt aningen drogade ut.
Sen avslutade vi med avocado, fullkornspasta och keso/tomatröra och som grädde på moset nyponsoppa, glass och mandelbiskvier! Så himla ljuvligt.
Nu är jag påväg till Uppsala för tacokväll och Mello med Patrik. Blir finfint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback