Fylla 26

Födelsedagen blev inte riktigt som planerat men bra ändå!
Finmat och findricka övergick till go-biskvi-tårta med riven vit choklad och hallon... Känn på den! Gott sällskap och munnarna gick i ett.
Idag har vi åkt långfärdsskridskor. Vi åkte 1-3 mil. I medvind var det väldigt lätt och trevligt och i motvind mest omständigt. Men känns härligt att ha varit riktigt aktiv utomhus. Nu är jag påväg till Lisa och Dennis som spontant bjöd in mig. Älskar att jag kan vara spontan, det kan jag vara ungefär 10 gånger om året.
Martin och Jonas är redo för åkning med dubbar och allt!
En av Roberts flera vurpor (bilden tagen av Jonas)
En annan av Roberts fall
Tack Fia, Jonas, Robert och Martin för ett fint dygn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback