Bilder från första dagarna i Tväråbäck

Igår var jag på födelsedagsfika hos Frida - så lyxigt!
Jag, Emma och SötLovis bygde en snögubbe och hon lärde sig hoppa jämnfota i vattenpölar.
Här om natten gnällde Lejba en massa vid garderoben med jakt i blicken. Hon var dryg och jag stängde garderoben. I morse gjorde hon samma och då hörde jag hur det lät något. Jag insåg att det nog kom från vinden eller skorstenen. Lite senare fann jag och pappa detta fågelbo i ventilationen kopplat till skorstenen.
Pappa har varit hos Farmor och Farfar och tömt deras garage. I lördags spenderade han 7 timmare i garaget och sorterade spik. Mamma tror att det är hans terapi.
Ikväll har jag hjälpt pappa och Tove med epan. Jag var slipansvarig.
Före
Under tiden
Efter
Ännu mera efter, dammig och snöt svart snor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback