Skrattattack

Stockholms improvisationsteater stod för kvällsunderhållningen ikväll. Jag kan inte komma ihåg när jag skrattade så här mycket sist. De gjorde en historia om hur en morgon ser ut för mig. Kommer till kansliet, funderar på varför det bara är IOGT-loggor överallt, säger hej till receptionisten, in genom glasdörrarna, säger hej till Andreas och Astrid, slänger in ytterkläderna i fönstret, börjar jobba, säger hej till Dennis när han kommer, skvallrar om medlemmar, börjar snacka privata relationer om mig, han och Lisa i första hand. Sen spelade de upp min berättelse och jag skrattade så jag fick kramp i käkarna och jag blev alldeles svettig. Sjukt roligt. Fick fyra fribiljetter till mig, Dennis, Lisa och Patrik. Väldigt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback