Bo i min lägenhet i Alvik i sommar!

Min inneboende flyttar ut 1 juni och jag tänkte testa att hyra ut min lägenhet till semestrande folk från hela Sverige. Här är min annons:

Fräsch 2-rumslägenhet på markplan men helt utan insyn. Fullt utrustat kök med liten diskmaskin, köksbord med plats för fyra. Badkar och helkaklad toalett. Vardagsrum med soffa för tre, stor platt-TV och avdelat för en 120 säng. Sovrum med en 80 säng och plats för tältsäng/extra madrass. Inglasad balkong. El ingår. 8 minuters promenad till tunnelbana och tvärbanan, tar 14 min till centralen. 10 minuters promenad till fin badplats med gräsyta och sandstrand. Alla sorters djur välkomna, ej rökare.

Referenser krävs. 3000 kr/vecka eller 2000 kr/långhelg (tors-sön) betalas fyra veckor innan inflytt tillsammans med 3000 respektive 2000 kr i deposition som återfås efter att lägenheten är lämnad i gott skick.

Uthyres i första hand 1 juli – 19 augusti men möjligheter finns från 1 juni fram till sista augusti, rabatt vid längre hyrestid.

Sprid till intresserade och maila för mer info!

Vardagsrum

Badrum

Kök

Badplats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback