Vad jag gör nuförtiden

Jag försöker se ikapp julkalendern som är ovanligt bra. Jag försöker hänga med i mediastormarna om näthandel. En oseriös attack här och ett seriöst svar här. Jag skriver julbrev och dricker glögg, ser på Luciamorgon och tvättar. Jag försöker hinna skriva uppsats men UNF känns viktigare. Jag räknar dagarna till Patrik flyttar ut :( och Linnea flyttar in :). Jag funderar på boenderäntor och vad jag ska hitta på i julklapp till alla. Imorgon ska jag träffa folkhälsoministern Maria Larsson.

Kommentarer
Postat av: morecan

Jävla hycklare! Du dricker glögg och du är så jävla dum så du inte förstår att det innehåller alkohol. Ungdomens Nykterhetsförbund? Är du helt vrickad?

2011-12-14 @ 22:18:49
Postat av: Lindy

Jag tror minsann det är du som inte är särskilt uppdaterad på området. Det finns alkoholfri glögg och det är det jag alltid druckit.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback