Highlights

Mitt liv är fyllt av roliga saker. Bloggandet ligger inte högst upp på listan, vilket jag tycker är sunt. Men här kommer lite höjdpunkter.
  • Fredagen var grym, 90tal is the shit. jag, min pojkvän och några av mina brudar njöt av dagen vi peppat efter i typ 6 månader
  • Lördagen avnjöt jag i solskenet tillsammans med Sara Bargell med utsikt från varsin hästrygg
  • Söndagen slog jag en Yatzy på första kastet (Jag och Jonas är inne i en intensiv besatthet av Yatzy, vi snittar på 3 omgångar/dygn)
  • Måndagen värmde vi korvar på spisen, fyllde en termos med kokande vatten och varmkorvar och en med blåbärsoppa, sedan åkte vi till skogen och umgicks med varandra och valpis. Ikväll har vi även sett på Män som hatar kvinnor och jag just nu är jag inne i fasen 'det är den bästa film jag sett'. Fantastisk storry, oväntade vändningar, sjukt spännande, grymma skådisar och snyggt gjord.

Lejba.  Jonas (observera färgmatchningen: världens vackraste blå ögon, mina egenstickade blå klumpiga tumvantar, hans blå jacka och mössa). Guldkorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback