I goda vänners lag

Underbara helg, den tredje på raken faktiskt. Uppladdningen inför tiden efter 11 juli är kanon. Det har varit sol sol sol och brännboll med Jonas som Famas bästa spelare i VM i brännboll aka yran. Galna upptåg, fest 24/7 och picknick i solen med sara, rickie och julia. Sen lite lördag med Emet och Helena medan vi hejja. Seg söndag med sista uppsatsskrivandet (tack moster BJ), sol hos jonas förändrar och idag spontanhäng med jori som gav mig kläder! Fantastisk kompis det där, ett par vita tygskor, ett par jeans, en röd bolero, en handväska OCH ETT PAR ROSA PUMPS! som jag har letat efter så länge. Herre Gud. Idag har jag gått på prommis med Emet längs älven och gett min man frigolit i födelsedagspresent.
Jag älskar livet och solen kommer skina hela sommaren. I alla fall på mig.

p.s Jag har fått svaret på det galna som händer på glunten. Check this out:
Seriös kille!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Var med och tävla!! :)



http://emmelist.blogg.se/2009/june/tavling.html

2009-06-03 @ 21:20:03
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback