Insikten kommer sen

Det känns lite som studenten, eller som när man fyller år. Det känns egentligen ingen skillnad alls fast tiden kommer ikapp en. Det kommer en dag när jag faktiskt kommer inse att jag är vald till UNFs vice ordförande. Det är sjukt och helt makalöst på samma gång. Jag tror insikten kommer någon gång i mitten av september, när jag är installerad i sthlm och har en vardag som betyder kansliet på essingen.

De kommande veckorna kommer präglas av arbetsveckanplanering med Vidar och bostadsletande tillsammans med Jonas. Har du eller vet du någon som har en bostad över i sthlm. Allt är av intresse. Hör av dig.

Nu ska jag isolera mig i skogen i 24 timmar med min andra hälft och två hundar.

Kommentarer
Postat av: Robert

För mig kom nog insikten först nu när jag avgått faktiskt.



Men det är ett mäktigt uppdrag du fått, kanske det bästa! :) Och det bästa är att du kommer klara det galant! Kram!

2009-07-19 @ 10:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback