Utmaningen 2009

Jag blev väldigt inspirerad av migsjälv när jag skrev min 2008-års sammanfattning med fokus på nya saker. Jag tänkte låta 2009 bli året då jag varje månad testar minst en ny sak. Det kan vara allt från att laga en ny maträtt, resa till något nytt ställe, lära sig en ny dans, utsätta sig för något läskigt eller vad som helst.
Jag har blivit utmanad av andra bloggare flera gånger men jag kommer mig aldrig för att ta tag i det där, men nu kommer en utmaning till alla mina läsare: FS-kollegor, mamma, systrar, bloggare, farmor, randomläsare, svärmor, vänner, bekanta och alla andra som läser: Se till att 2009 blir året där du testar något nytt varje månad. Vore grymt om kommentarer om vad ni hittar på för något.

Kommentarer
Postat av: Salam

Nu såg jag bilden på sjöjungfrun, det blev ju sjukt bra, var du nöjd? Och snäckorna kom med som halsband....smart!

2009-01-12 @ 16:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback