Helvetesveckan har börjat

Det här kommer vara den värsta veckan i mitt liv, med värsta menar jag då galnaste, inte mest sorgsna eller tragiska. Idag är det måndag och lugnt före stormen, jag har försökt förbereda mig, göra bort skolgrejer, storhandlat, ta det lugnt och umgåtts med vänner (sett bonde-emma o bondemagnus gifta sig). Imorgon börjar det.
Tisdag: Seminarie 9-12, FLyg till sthlm o unf-möte 13-22.
Onsdag: Intoduktion + seminarie 08.30-16, Flyg till sthlm o unf-möte 16-22.
Torsdag: Föreläsningar 9-17, Lugn kväll med Jonas 17-22.
Fredag: Basgruppsarbete 9-15, Flyg till sthlm o FSmöte 16-22
Lördag: FSmöte 9-18, utgång 20-02
Söndag: FSmöte 9-16

Den här veckan är extrem, men fröken har planerat och styrt upp så jag ska nog överleva det här oxå. Det är tur att inte alla veckor ser ut såhär. Men egentligen tycker jag ju det är rätt trevligt att vara businesstjej och gå på möte i sthlm, lära mig om feministisk teori och rädda världen. Men inte varje dag.

Så vänner och bekanta: Håll till godo denna vecka och ring mig på måndag o fråga om vi ska hitta på nåt. Nästa vecka tänkte jag ta det lugnt. Förhoppningsvis med en 14 veckors valp.

Kommentarer
Postat av: cecilia

det ska vara du linda... :) jag såg också bröllopet.. tyckte nog det var lite gulligt även om jag tycker att magnus är en fjant.. lycka till med din vecka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback