Vad jag hunnit på tio timmar

Idag har jag:
Gjort pannkakor
Varit på skogsprommenad
Handlat
Slumrat i badkaret (var svårt att hitta en skön ställning, utan att näsan sjönk under vattenytan)
Läst lite kurslitteratur
Haft koppelträning (hon är riktigt trevlig att gå i koppel med nu)
Snackat med vänner i telefon
Dammstugigt
Tränat ligg och inkallning
Diskat
Fixat med traktamenten

Lejba och jag firar tvåveckors dag idag. Hon är så himla duktig och det är så skönt att se att det går frammåt med relationen. Godis en himla bra grej vid inlärning måste jag säga, det ska inte underskattas. I fredags sov hon nästan tre timmar i bilen helt själv, idag när jag badade så gnällde hon bara i 15 sekunder sen gick hon o la sig (för henne spelar det ingen roll om jag är bakom stängd dörr eller om jag är 10 mil ifrån henne, ser hon mig inte känner hon sig ensam) och hon satt snällt o väntade på mig medan jag handlade på konsum utan att se minsta orolig ut. Bra hund alltså!!

Är man ensam och går upp kl 9 för att hunden vill vakna, då hinner man en jädra massa saker på 10 timmar. Det är nog dagens insikt! Just nu längtar jag mest efter att älskling ska komma hem.

Kommentarer
Postat av: Robert

Visst är skogspromenader det bästa?!

2009-02-16 @ 06:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback