The dog

Nu har vi varit hundägar i lite mer än två dygn. Sen dess har vi, åkt hiss, torkat kiss och bajs, sett henne slicka sin egen spegelbild, sovit tre timmar i stöten för att sedan vakna av en gnällande hund som vill ha uppmärksamhet, kastat bollar, haft henne sovandes i knät, försökt förstå hur man får en hund rumsren och varit i tväråbäck och lekt med Tindra.
Det här tar tid kan man säga. Just nu försöker vi få några slags dygnsrutiner av mat och sömn

Vi vet fortfarade inte vad hon ska heta.

Kommentarer
Postat av: Anna

Döp henne till något inlandsnamn! Eller rätt och slätt till Karlsson.



Jävligt söt, jag längtar tills jag får träffa er!.. Och då kommer jag ha många förslag.

Postat av: Kamilla

"försökt förstå hur man får en hund rumsren"



Det är bara till att bära ut heeeela tiden! Eller iaf varje gång vovven ätit, busat, sovit, druckit...

2009-02-05 @ 00:50:45
Postat av: Sara

Så himla fin hon är! (måste berömma bilden oxå, antar att det är jonas...?)

Jag önskar att jag var hemma och kunde se henne på rikt. Lycka till . puss puss

2009-02-05 @ 13:33:24
URL: http://blog.saraingman.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback