Soffliggare?

Jag är inne i en konstig period då det enda jag egentligen vill göra när jag gjort alla måsten är att ligga i soffan med Jonas. Jag har aldrig varit en soffliggare och får på nåt konstigt sätt dåligt samvete när jag ligger för mycket stilla, som att det finns så mycket 'mer värda' saker jag borde göra. Fast efter samtal med syster och bästis så har de båda bekräftat att jag är fullt normal och borde ta vara på att jag känner så här och alltså ligga still all den tid jag känner för.
Det har jag gjort ikväll. Filmkväll med jonas inkl. chokladbollssmet, nougatkakor, gamla chips och godis. Vi såg klyschfilmen Mamma mia och tänkte att det måste varit sjukt roligt att spela in den filmen. Vi ska gifta oss i grekland. Sen nån gång.

För två dagar sedan var nästa vecka en rätt tom vecka, nu har den lyckats fyllas av besök av elin, tandläkartid, telefonmöten, tentaplugg, sportlovslägerförberedelser och ridning. Så det här med soffliggande blir det nog inte så mycket av kommande vecka. Imorgon åker jag till Gävle och på lördag är vi bjuda på 40års kalas hos jonas bowlingkompis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback