Life in short

I helgen var jag på ett grymt utskottsmöte där vi gjorde arbetsplansförslag för det internationella området och åt nedrans god mat med väldigt trevliga tjejer. På kvällen låg vi alla i Linneas vardagsrum och vill helst inte sova för det var så mycket trevligt att prata om. Lördag kväll var jag på en intressant 40 års hos Jonas kompis, kände mig inte alls bortkommen om jag ska vara ärlig.

Efter dålig sömn och hämtning av Elin vid tåget 0637 är jag rätt trött efter en lång dag, men det är fantastiskt att min Göteborgsvän varit här under dagen. Nu väntas lite tentaplugg o massa andra viktiga saker i veckan. UNF tar massor med tid och det mesta är roligt. Lejba mår bra och utvecklas lite varje dag. I helgen var hon i tvb och i söndags hade hon sin första totalt rumsrena dag! Hon är fantastiskt.

Jonas har formaterat om min dator så det är lite kaos just nu. Märker ni av något konstigt i mitt liv eller beteende så skyller vi allt på det. Men snart kommer nog allt gå dubbelt så lätt när datorn inte är segast på jorden och outlook kan börja funka. Jippii.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback