Drömmar

För två nätter sedan var Lejba dålig i magen och väckte oss flera gånger under natten. Då drömde jag följande:

  • Att Lejba hade bajsklumpar i pälsen som jag tvättade bort i handfatet, varje bajsklumpa visade sig vara en fästing och i samband med den upptäckten kryllade handfatet av stora myror som jag tillslut spolade ned. 
  • Att det kröp upp en iller ur papperskorten
  • Att jag och Robert var i en butik och värvade med hjälp av utgånde sortiment av värmeljusoch Vitjul.pepparkakor, behöver jag tillägga att vi inte lyckades så br?
  • Att Vidar som inte gillade min och Roberts värvningsteknik valde att värva på stan istället. Efter ett tag kom han tillbaka och jag frågad hur det gått. Då öppnade han jylfen och visade sina värvartalonger. Behöver jag tillägga att det fanns fler än tio talonger där?
  • Att jag fick en halv rexonadeo i födelsedagspresent av Mi. "Du får den här för jag hinner ändå inte använda hela innan jag åker på semester. Men den är oöppnad så det är inge fel på den" Jag förstog inte rikigt logiken, men så drömde jag..

Jag väljer att inte kommentera de här drömmarna.


Kommentarer
Postat av: Vidar

jag väljer också att låta drömmarna vara okommenterade.

Postat av: misan

Samma här... =P

2009-02-15 @ 11:42:38
URL: http://misansblogg.wordpress.com
Postat av: BJ

Men enligt mitt drömlexicon har vi MASSOR att prata om ;-)

2009-02-18 @ 13:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback