Det jag inte kan förstå.

Det finns vissa saker jag inte kan förstå.
Jag kan t.ex. inte förstå hur det kan vara prioriterat att ta reda på om det finns liv på mars när hundratals miljoner människor svälter på den här jorden.

En annan sak jag inte kan förstå är fotbollssupportrar som slåss. Alltså vad finns innan för pannbenet när man slår andra människor på käften för att det går dåligt för det lag man håller på? En lek med 22 män som jagar en boll (vilket såklart är roligt att kolla på, och kolla ska man få göra, och en industri kan det oxå få vara) som gör att polisresurser måste fördelas till supportrarna när de borde vara i parker och rädda tjejer eller hänga mer i förorter.

Svaret på fråga ett tror jag är egoism och svart på fråga två är alkohol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback