Att blogga i tid och otid

Jag tänker mig att poängen med bloggandet är att man skriver om nuet och att den är väl uppdaterad. Ibland känns det som jag hela tiden missar hela grejen med bloggandet. Att jag alltid skriver om allting fyra dagar för sent. Men det beror på att jag prioriterar min hund, min pojkvän, mitt plugg, mitt unf, min ridning, min sömn, mina vänner, min familj och mitt ätande före bloggandet. Det enda som egenligen inte går före är väl mitt TVtittande och min lägenhet. Så därför kommer en del saker lite väl sent på den här bloggen. Whatever.

Sen sist har jag varit en grymmarns DÅM i Västerbotten och sett ombuden göra en bra arbetsplan, avgå som kassör och se Tove bli vald som ny DO. Det här kommer bli så bra, jag tror västerbotten är på uppgång!! Efter DÅMet blev det massa mat över som jag tog hem, bla 1 liter gräddfil, 1 liter vispgrädde, 50 pannkakor och 6 protioner tacos. Jag bjöd hem mina brudar på taco och sen hade vi en fantastisk skön SPAkväll i bastun med ansiktsmask och hårinpackning, me like!

Vi har börjat förbereda redovisningen av Sexualitetstemat på intersektionalitetsmomentet. Väldigt roligt, bilder från utställningen kommer senare. Jag har varit och ridit på Aggis, jätteroligt var det och Katta tycker jag är duktig. Igår var jag hemma hos mamma o pappa och byggde puzzel i tre timmar. Det var mysigt, ikväll ska jag till moster och hänga lite och imorgon kommer älskade hem. Jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback