Det här med att blogga

När jag skapade bloggen för nästan tre år sedan lovade jag mig själv att bara skriva för min egen skull. Bara skriva när jag vill, om vad jag vill, hur jag vill. Jag håller det jag lovar o därmed har det inte blivit så mycket bloggande på slutet. Jag hoppas det är slut på denna sovande period.

Sen sist kan man säga att det varit fullt upp. UNF tar mycket tid o det både peppar och tröttar ut mig. Jag har varit på FSmöte med mina fantastiska ledamöter o varit på Förbundssamling med massa underbara o taggade UNFare. (på tal om UNF så har sobernets spamfilter varit paj o just nu är jag uppe i 334 skräpmail i min inbox.)

Den här helgen har jag varit i Göteborg. Älskade Göteborg, mitt göteborg. Det är tur jag har mycket hemma som väger tyngre annars skulle jag lätt falla hit igen o bli kvar här. Jag gick två timmar på stan, med solen i ansiktet och massor med affärer (även om jag bara går in på de stora kedjorna som finns i Umeå). Men idag köpte jag faktiskt ett par braller på Monkey o det finns ju inte hemma. Jag har fått åka mysigaste spårvagnar, ätit L&Bglass två gånger, fikat med Calle o umgåtts med Cecilia. Jag bor hos Elin som är en av dom snällaste jag vet, jag har så sjukt mycket fina vänner.

En annan sak som hänt sen sist är faktiskt något historiskt. De fyra syskonen Engström har alla funnit var sin partner och civilstatusen singel är blott ett minne för oss fyra. Det tycker jag är fint.
Linda ♥ Jonas
Lisa ♥ Anton
Tim ♥ Moa
Tove ♥ Martin

I veckan har jag ett mission med fyra saker att göra
1. Rida
2. Läsa ikapp
3. Hänga med vänner
4. Vara kär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback