cykel update

Jävla väder!

Igår hade jag o jonas söndag. Jonas damsög hela lägenheten o jag tvättade o diskade. Sen bjöd vi hans mami på födelsedagsmiddag som slutade i paltkoma efter att vi satt i oss franska crêps. Gårdagen gör att det idag känns som måndag och jag ska ta tag i mitt plugg några timmar innan det är idol ikväll o då ska jag ställa in kroppen på fredagsmys.

Jonas har pumpat däcken på min cykel och helt plötsligt går det lätt att cykla plus att han lagat bromsarna. Fantastiskt. Dock är styret mer löst än vanligt men det går bra att cykla ändå. För några veckor sendan cyklade jag in i en stolpe, vi kan ju alltid beskylla styret för det. Jag ska vara glad att jag landade på fötterna och inte mitt oskyddade huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback