Tre dörrar ner

Jag och Jonas åkte på 20 timmars semester till stockholm torsdag-fredag. Vi avverkade vår andra konsert på ett halvår, en ny härlig tradition för oss båda med tanke på att jag kanske varit på totalt 10 konserter i mitt liv, däribland Carola, Gyllene Tider och Popsi.

Det var Three doors down för hela slanten och jag var glad. Dom var precis lika bra live som jag trodde. Sångaren sa Thank you so very very much my friends efter varje låt, gitarristen såg ut som att han skulle börja gråta hela konserten och de spelade alla låtar man kunde önska utom en. Stämningen var schysst, det serverades bara mellanöl, det var ingen trängsel och jag såg förvånansvärt bra trots min längd. Jag gillade konceptet! Sen sov vi hos underbara Johanna och skildes åt före solen steg upp på fredagsmorgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback