Fläng

Fredagskvällen spenderade jag i Lycksele på ett UNFdisco, igår såg vi på Modo-Färjestad i ö-vik. Spännande match med snyggt avslut och ett bra resultat, 3-4! Sen var det 90tals pepp i bilen hem och utgång direkt. Shape up på Plaza var precis som vanligt. Unga människor och dålig musik. Tur jag hade trevligt sällskap annars hade det varit katastrof. Jag och Emet ska starta club som bara spelar 90tals musik. Om ingen kommer så kommer iaf jag o emet ha sjukt kul. Imorgon är det sthlm tor, torsdag födelsedagsfirande med Tim i tvb och fredag Malaysia.

Idag har jag en slowsunday med magont och besvikelse. Alla dagar kan inte vara bäst.

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Bra resultat?! Nu är du lite förvirrad...

2008-12-01 @ 19:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback