BudgetFS

Så var det andra Budgetmötet med förbundsstyrelsen avklarat. Det var en jättebra möte inte alls lika jobbigt som förra budgetmötet. Vi var lite mer varma i kläderna den här gången, hade bra fördelat talutrymme och tog massor med bra beslut. Jag tycker framför allt besluten som handlar om värvning, verksamhet, utbildning av våra medlemmar och utveckling av UNF som organisation är bäst.

Vi beslutade oss för att fortsätta köra Vit Jul. Är du kära läsare över 18 år och vill skriva på ett kontrakt om att vara nykter 24:e, 25:e och 26:e december så hör av dig till mig. Julen är barnens högtid och alkohol och barn hör inte ihop någon stans. Alla barn har rätt till en vit jul. Förra året samlade vi ihop 10 500 kontrakt. I år ska det bli fler!!!

Kvällsunderhållningen med Lets dance-tema var fantastiskt roligt, wienervals, street och paso doble. 30 minuters förberedelse och alla fyra förbunds tolkningar av klassiska dansstilar. Sen var det 80-tals disco och alla dansade med alla.



Robert, Sanna, Jennifer och Vidar i snygga Vit Jul-förkläden



FS och GS är glada och Sanna och Vidar är seriösa på 80-tals discot


Kommentarer
Postat av: Robert

Hahaha, helsköna bilder! Jag håller verkligen med, jag är toknöjd efter helgen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback