UIS

27/5
Ett år med en fantastisk klass o det var mycket värre att lämna än jag räknat med. Underbara människor som har inspirerat mig, peppat mig, stöttat mig, hjälpt mig, utmanat mig och förändrat mig. Usch, det är bara att inse, livet på äldre dar innebär massor med nya människor som man blir tighta med ett tag o sen går alla vidare åt sitt håll, några håller man kontakten med, andra inte. Jag är evigt tacksam för att jag hamnade med just er. Tack för de här två terminerna. Vi kommer förändra världen.


Cecilia, Johanna, Linda, Ulrica och Malin.

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Det har varit ett helt underbart år! Kommer att sakna dig o alla andra och SGS o Göteborg helt sjukt mycket. Jag HATAR avsked! Tyvärr är väl livet fullt av dem, särskilt i den här perioden av ens liv. TACK Linda för den här tiden! Ta hand om dig o ha en underbar sommar så hörs vi:)

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback