Det är Maj

Det är Maj, låt mig säga det igen: Det är Maj.
Just nu är jag helt utmattad, vill bara sova. Sen blir det onsdag o det är dags att börja producera en recension, sen vill jag bara att dagarna ska gå, att jag ska bli klar med plugget och att det blir söndag. Helst söndag kl 22.

Det har varit FShelg, en riktigt tung sådan. Jag kommer sakna Sergio i vårt arbete, han har skapat ett tomrum som jag tror kan bli väldigt svårt att fylla upp för oss andra.

Idag har jag varit på en helt fantastisk föreläsning o en ganska dålig, så är livet som student. Det känns som jag pluggar konstant, men vad gör man när det man läser är sjukt intressant? Synd bara att jag hatar att läsa och hellre skulle lyssna på någon som berättar allt för mig om hur världen ser ut.

Hur bra känns det för miljön att åka fram och tillbaka till sthlm med flyg tre gånger under en och samma vecka?
Svar: inte så bra.

Kommentarer
Postat av: sergio

Tack Linda.

2008-05-13 @ 21:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback