BiB

Bakfull i Bubblan.
Jonas har åkt hem. Det är tomt och jag vet inte hur jag ska kunna sammafatta de här fyra dygnen. Men det känns väldigt skönt att veta att det var sista gången vi sa hejdå. Nästa gång vi ses kommer det vara vi i tre månader. Tre månader av solsken och såpbubblor.

Igår var vi på Liseberg. Det måste sitta i åldern det här med att bli snurrig av karuseller. Kan aldrig minnas att jag var så känslig när jag var yngre. Hursom hade vi sjukt kul o åt god mat. Jag räknade folk med storvinster som bar omkring på 5 kg choklad och var avis. Sen gjorde jag det man inte får göra när vi var inne i spegelhuset med glaslabyrinten. Ingen synlig bula dagen efter om vi säger så. Vi drog från Liseberg vid 21 o när vi gick o la oss vid 24 var vi fortfarande yra o Jonas sa att det här är nog det närmaste bakfull jag kommer :) Idag har vi varit på picknick och solat, jag jobbar hårt på att vara brunast när jag återvänder till Tväråbäck.

Åh jag har haft några himla fina dagar o en blogg kan aldrig beskriva den totala lycka som fyller mig varje gång jag har honom omkring mig. Ängel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback