MarsFS

Så var det femte FSmötet avklarat. Allt gick enligt planerna och vi tog såklart en massa bra beslut. Jag hade på mig mina FS-kläder som egentligen inte är så speciella. Ena dagen hade jag på mig peppande, välmatchade, blommiga kläder och den andra dagen, slappa ideologiska kläder ifall vi skulle glömma vad vi egentligen håller på med, kamp mot droger.


På lördagen hade vi besök av en hemlig gäst, som visade sig vara alla vårs Vidar. Han sa att vi skulle 'go back to the roots' och hade en regelrätt tårttävling med allt vad det innebär. Konstiga kreationer, inte alltid så goda resultat och tårtkrig.


Mi med grädde i ansiktet



Ett tempel med mestadels grädde,VidarsVinge och Summercampminiatyr med tält och spis.

Fler bilder på burken



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback