Åre

Nu är jag tillbaka från Åre efter tre skitbra dagar bland tusen backar och en fantastisk familj. Det är en skumpande husbuss med trånga korridorer och växlande värme kyla. Det är syskonsnack på kvällarna när jag får veta att Tove är glad att jag inte blev gravid när jag var sexton utan istället anser att 24 är en bra ålder för mig så hon kan bli moster. Det är Tim som snackar om trix han sätter i backen o helst vill ha alla ögon på sig hela tiden. Det är mami och papi som är dom finaste jag vet, som bara ställer upp för sina barn hela tiden t.o.m. när köldeffekten är 33 minusgrader vid Åreskutan. Det är resor som denna som gör att jag verkligen uppskattar min underbara familj. Tack :)

Skitmycket snö på fjälle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback