Midsommar i Klintsjö

Jag har firat midsommar med underbara människor, en precis lagom tillställning på alla sätt o vis. Mycket trevligt och väldigt roligt. Vicke o Christer var där med lille Liam som är en makalös unge som alltid verkar glad, jag fick mata honom. Vet inte om barnsuget stillades eller växte men mysigt var det iaf, att få hålla i ett femkilos knytte. Jag hade kvällens enda och största midsommarkrans på huvet som jag ägnade nån timme åt att styra upp. Vi spelade kubb och sen krocket, det var kanske hur roligt som helst. Ner i diken, över broar, in bland rabarberna (som masakerades av Karåll) och mitt i trädgårdslandet. Till slut vann jag o Gustav efter en mycket jämn kamp, sjukt kul. Vid tvåtiden rullade jag hem och plockade mina sju blommor, sov på dom och vaknade för att inse att jag faktiskt drömde om Jonas. Lycka.
Tack kära ni för en fin kväll.





1. Jag o min krans
2. Jag får mata gullet
3. Liam i egen hög person
4. Kärleksblommorna
5. Team brudar: Vicke, Karåll o Jutti
6. Team grabbar: Masiha, Christer o Görkie
7. Snyggaste slagställningen i krocket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback