Handväskan

Nu har jag varit o sett Sex and the City igen. Den var lika bra den här gången. Där pratas det mycket om handväskor, dock endast handväskor gjorde av kända designers. När jag var yngre tyckte jag det var töntigt med handväskor o att det var så viktiga för tjejer. Nu vet jag varför. Jag har vuxit upp o lärt mig att handväskan är min bästa vän. Jag kunde inte förstå hur tjejer kunde samla på sig så mycket saker i sina väskor. Nu är jag en av dom. Det här har jag i min svarta handväska som verkar rymma allt man behöver o lite till trots att den faktiskt inte är så stor.

  • Fickkniv
  • Svarta leggings
  • Mascara, ögonskugga, kajal, pincett, eyeliner, nagellack, foundation, örhängen, armband
  • Digitalkamera
  • Compeed
  • Sju pennor
  • Tändstickor
  • Busstidstabell
  • Huvudvärkstabletter
  • Tamponger
  • Tuggummi
  • Lipsyl
  • USB-minne
  • BH-band
  • Halstabletter
  • Sju hårspännen
  • Gaffel/sked/kniv
  • Fyra hårsnoddar
  • Tärning
  • Where the action is-inträdelsearmband
  • Post-it lappar
  • Linsburk
  • Två knappar
  • Spegel
  • Mobilbatteri
  • Börs

Jag gissar att allt innehål har sin lilla historia hur de hamnade där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback