Som två små barn

Efter två dagar av regn, soffliggande, LANande med Age of Mythology, storhandling, matlagande och hjortronplockande kom solen äntligen fram och jag o Jonas tog oss genast ut i solen. En timmes promenad till Nolias lekpark och minigolfbana blev resultatet. Trots att Jonas spelade den svårare varianten av minigolf och med vänster hand så vann han över mig med stor marginal. Det känns okej med tanke på att golf är hans största fritidssysselsättning och att jag spöade honom rejält i Age of Mythology.

p.s så var det slut på den bildlösa bloggen. Krisen är löst eftersom min underbara pojkvän lånar ut sin kamera till mig.



Jag åker rutschbana. Jonas åker linbana. Ett förbjudet skapat JL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback