14 hours on my own

Idag leker jag golffru o underhåller mig själv i 14 timmar. Jag har sovit ut o sedan solat på gräset. Insåg att sol, korsord och bra musik i öronen kan hålla mig sysselsatt i flera timmar. Jag funderade på varför det tar emot att sola topless, varför får inte jag? Samhällsförändrig sker genom aktioner. Undra om man åker dit för ofredande beteende om man sitter på torget i umeå o äter glass i bara jeanskjol?

 

Jag gick ner på stan, köpte glass och spillde noisettesås över hela mitt brön, eller tröjan. Gick hem och insåg att mycket tvål och varmt vatten funkade utmärkt, inte en fläck kvar. Ikväll ska jag göra mitt egoalbum, med bara bilder på mig och mitt ansikte från de senaste 22 åren. yeah. 

 

Det är mycket tankar nu, för och nackdelar vägs o jag vet inte riktigt vad jag vill. Men jag är trygg, jag vet att oavsett utgång så kommer det bli bra och jag vet att jag o käraste kommer bo i samma stad i höst. Det är viktigast. 

 

GöteborgUmeåGöteborgUmeåGöteborgUmeåGöteborgUmeåGöteborgUmeåGöteborgUmeå


Kommentarer
Postat av: karåll

umeå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback