Sumering

Jobbet börjar lida mot sitt slut, jag gör min sista dag imorgon. Så skönt. I helgen var det vännäsdagarna. På fredagen hängdes det hos Hans, välbekant underbart folk på bryggan. Lördagen var det mixad stil (hiphopbraller, countryskjortan, kostymväst o princessörhängen) o styrdans. Det sas att jag var galen när jag dansde med Papi.

Igår kom baby o överraskade mig efter jobbet o idag har jag o bror kapat ved, gud jag är så manlig ibland. Snart sovdags eftersom klockan även imorgon står på 06.30. På onsdag har jag tre missions att uppnå: lämna in min digitalkamera för lagning, ha sovmorgon o se till att jag o Jonas tar oss till frissan. Vi är kommer bli snyggast!

Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt att jag inte ringde men jag hann verkligen inte! försöker ringa imorrn. puss och kärlek!

2008-07-15 @ 05:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback