lazy days and love forever

Det tar ett tag att inse att man är ledig, jag jobbar på att inse att lata dagar i parken med underbara kompisar, solstrålar på naken hud och alla-måsten-är-borta är vardag nu och några veckor framöver. Igår hoppade jag Aggis för Sandra, oj vad duktiga vi var. Jag red bra och Aggis gick bra, vi var i harmoni helt enkelt. U-N-D-E-R-B-A-R-T.

Jag har sjukt mycket faboulösa vänner som ger mig råd genom livets alla frågor. Fem av mina vänner har gjort officiella och tydliga uttalanden om vart de tycker jag ska bo i höst: 4-1 till Umeå. Andra är mer tysta även om jag vet att dom har en åsikt i frågan. I mitten av allt står vi, vi som faktiskt är dom som har all makt och ska avgöra allt. VI! ♥

p.s min kamera är paj, om jag hade haft en skulle jag tagit kort på min blombukett som jag precis plockat med fem sorters rosalila blommor. Det kommer alltså bli en bildlös blogg ett tag framöver, (försäkringar is the shit) hoppas ni överlever kära läsare :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

you know what I think.. :) umeå!

2008-07-21 @ 02:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback