Knuffar, dans och onda fötter

Planen var att vi skulle testa nåt nytt uteställe men det var stängt så då tog vi vårt säkra kort, stickys! Alltid bra musik och fläcktar i taket som gör dansgolvet lagom varmt. Det var dock väldigt trångt och knuffigt så jag var lite smått irriterad. Men mest less blir jag nog på killar (det händer säkert att tjejer gör det oxå, men det är ju inget jag märker av) tar sig friheter. Kanske är det bara jag på hela dansgolvet som har mycket issues med att dansa med andra människor som jag inte vet vad dom vill. Men vad annat ska jag tro att dom vill när dom innan jag ens sett dom i ögonen tar på mig och tror att jag ska vilja dansa med dom? Åh kan inte alla bara låta mig vara så jag får dansa med mig själv och mina väl utvalda danskompisar?!

The way you make me feel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback