Kaos i Kollektivet

Hemma igen efter en FShelg. Vi hade många väldigt bra diskussioner på alla plan och jag har fått massor med energi. Diskussionen om distriktsbidraget var spännande och det är precis sånna diskussioner jag känner att jag vill ha. Inte för jobbiga, inte för laddade, väldigt konkreta och ett beslut som kommer ge resultat.

Det är skönt att komma hem till mina finaste brudar i Kollektivet. En lätt stressad och mycket humoristisk stämmning har spridit sig i hela huset. Fyra tjejer försöker få sina röster hörda bland musik från datorer, TV-apparater som är igång, telefonsamtal och ett glatt surr. Vi har haft familjemöte och fyller på våran familjekalender. Vi är som en enda stor familj!


Kommentarer
Postat av: helena

sis.. skicak ett peppmejl till mig om du har tid. behöver prata med dig. skulle föredra skype eller tel men det kasnke itne går.. vad gjrode du när du saknade sverieg i tanziz? hör av dig.

2008-01-21 @ 06:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback