Jag är en tönt

Idag kom jag på mig själv när jag stog vid busshållplatsen. Solen sken, jag blundade, jag fylldes av energi, bra musik i mina öron och ett fånigt leende. Jag såg säkert ut som en tönt. Men jag kände mig så lycklig! Jag har så mycket fina människor runt mig: Josefin, Emma, Josefin, Rickie och Jonas. Tack för att ni finns.

Skolan har börjat om. Det verkar vara en slapp första delkurs men en rätt mycket tyngre delkurs 2. Det ska nog gå bra, just nu känner jag mig hur motiverad som helst.

Igår var jag ledig och även om dagen började dåligt vände det rätt fort, Jag, Jos och Ji gick lite på stan. Vi såg till vår förvåning en modelldocka  på Åhlens som var normalt byggd och inte pinnsmal.Det finns hopp! Sen köpte två armband till min samling. Jag är en tönt.
armband
Kolla! Nu har jag tio stycken!

p.s Ibland är det coolt att vara en tönt.

Kommentarer
Postat av: Anet

Matchar-Tjejen!

Jag har fått veta att flytten blir av nu. Ska skriva kontrakt på måndag, sen vet jag inte när flytten blir men blir den inte nästa helg så kommer jag ner då!

Postat av: Jori

Indala! Jag älskar töntar, bara så att du vet!

2008-01-24 @ 00:59:35
URL: http://josefingardestrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback