Hemmafru

Jag skulle nog bli den bästa hemmafrun. Jag städar o fejjar, jag har bakat bröd och idag har jag även bakat kakor. Fantastiskt goda med dumle i och eftersom det är i en kaka så får jag äta hur många jag vill utan att det rälnas som godis. haha!
Hur som helst så spelar ju mina skills som hemmafru inte någon roll eftersom jag, oavsett framtida man, aldrig kommer bli en.

Kollektivet har ätit middag och ska ikväl ut o dansa. Ska se om vi vågar testa nåt nytt och se om våra fördommar om brats kan krossas.

Rickie kanske kommer titta förbi om några dagar, Sara flyttar in nästa helg och jag verkar få storbesök från flera håll på min födelsedag. Fullt hus kan man säga. Me like!

"måste du borsta tänderna, det är inte lik dig, du brukar ju vara lite mer alternativ"
Vet inte riktigt hur jag ska tolka Gardes ord....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback