Det är lite mycket just nu va...

Idag var första riktiga dagen i skola igen, skönt att vara tillbaka med alla fina männsikor men ändå jobbigt att börja om igen. Min hjärna är trögstartad och just nu känns det väldigt jobbigt att börja med allt. Packa upp prylar, handla mat och kånka hem den, tvätta, förbereda morgondagens presentation, fundera på nästa kurs och dess schema och litteratur (vem lägger en hemtenta över påsken?) få rutin på alla mejl från unf, följa upp att göra listan, gå igenom en månads post och sucka över a-kassan, skriva en fin lista och vara förbannad över att internet inte fungerar, få veta att jag fick vg på båda höstens kurser och känna mig allmänt trött, less och irriterad på allt just nu. Men imorgon är en ny dag, bara den här kursen tar slut nån gång och det "nya" livet börjar så blir det bra. Det ska sitta fint med en FShelg så jag kan suga åt mig lite pepp från mina kära kollegor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback