Saker som pajjar

Internet har pajjat. Sjukt less på alla internetsupport på telefon som tar evigheter och inte har öppet dygnet runt. Jag blir så maktlös när saker o ting inte funkar, helst när det är så fluffiga saker som internetuppkoppling. Lättare är det med diskmaskinen, som efter tre omgångar faktiskt diskade rent.

Idag har jag pluggat och sprungit men jag fick ont i mitt knä igen så jag har tappat lite motivation. Jag trivs med tjejerna och det är så skönt att alltid ha folk runt mig som bryr sig, frågar hur jag mår och funderar på livsfrågor med. Veckan är fullbokad och jag är peppad på att göra bort alla måsten och borden för att vara helt ledig i helgen.

Men nånstans i mig saknas det energi. Jag känner mig låg och vill helst bara sova nu. Timmarna måste gå fortare, fast sen vet jag ju att det blir lika jävligt på tisdag igen.

Åh fina, 4 dagar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback