Happyness

Jag har haft en av mina bästa helger i mitt liv. Jag har blivit 22 år och varit omgiven av några av det bästa människorna på jorden. Sara, Emma, Jos, Ji, Anet, Karåll, Isaac, Jon och Jonas

Kollektivet har varit mer än välfyllt hela helgen, upp till 12 presoner. Väskor och kläder överallt, madrasser i varje rum och alla sängkläder upptagna. Varmvattnet i duschen tog slut, utsökta måltider (perfekt beräkna av oss) och tända ljus. Jag har älskat att ha så mycket folk i vårt hus, så mycket att jag skulle vilja ha kvar dom allihop! Trångt och mysigt.

På med den gröna klänningen, ja jag kände mig hur snygg som helst, precis som planerat. Dans på stickys, top floor öppet med blandad musik och jag vågade mig ned på källarplanet men det fanns inget att se. Massor med grattiskramar på tolvslaget och en puss i trappen. Efter några timmar pallrade vi oss hem, alla var trötta utom jag. Några så trötta att de stupade i säng, andra så trötta att de inte gick att få tyst på dom. Söndag morgon fick jag frukost på sängen, tur för mig. Första födelsedagen utan familjen hemma så det kändes bra att inte vara helt ensam. Jag gjorde en godistårta och öppnade paket. På kvällen var vi på bio och sen somnade jag hur gott som helst.


jon med deg
Jon bakar pizza

ji, rasa, indala
Sara, jag och Jossan. Snygga brudar i lyxförpackning

klassfoto
Klassfoto med hela gänget, partystämning på topp!

frukost på sängen
Emma med frukostbricka

tårta
En grattispuss och en godistårta

JL
JL

Timbaland - The way I are
Sophie Guld - Next to you

Kan hända att jag är världens lyckligast tjej. Thanks kollektivet for making my weekend.

Kommentarer
Postat av: M

Sophie Guld - Next to you är extremt bra :)

Postat av: jannice

ojdå:( sorry,,grattis i efterskott

2008-02-13 @ 21:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback